Selena + Nick DiGiovanni
SoMe-gastronomen Nick DiGiovanni udfordrer Selena til at tilberede hjemmelavet pestopasta serveret i et ostehjul på 36 kg – men først efter, at hun får Papas hjælp med at bære det ind ad hoveddøren og ud i køkkenet.