Selena + Ludo Lefebvre
Cirklen i Selenas gastronomiske rejse sluttes, da hendes første læremester, Ludo Lefebvre, vender tilbage for at se, hvor meget hun har udviklet sig. De grillsteger søtunge med tomater og skovsyre og laver ananasdessert med krydret banan-karamelsauce.