Selena + Gordon Ramsay
Selena har sin første personlige lektion med den legendariske kok Gordon Ramsay. Men kan Selena holde trit med hans lyntempo-instruktioner, når der bl.a. er smørdryppet steak og pandestegte kammuslinger på den ambitiøse menu?