Selena + DeVonn Francis
Kunstner, aktivist og kok DeVonn Francis vejleder Selena gennem et fornemt jamaicansk måltid med flamberet banankage og snapper grillet i bananblade – men vil hendes første tilskadekomst i køkkenet og et forsøg på at åbne en kokosnød afspore menuen?