Selena + Kristen Kish
Kok, tv-vært og fastfood-entusiast Kristen Kish hjælper Selena med at optimere en barndomsinspireret sommermenu med mexicansk majs, glaserede gulerødder, kikærte- og ostestegt broccoli samt en dessert med jordbær og yuzu.