Scooby Doo på glatis
Vennerne er taget til Østrig for at være med til Internationale Vinterlege, og her møder de Tara Lipinski. Men et ismonster angriber byen, som vinterlegene afholdes i, og det sætter næsten en stopper for vinterkonkurrencerne.