Legenden om den gyldne mikrofon
Vores mysterieløsende venner hjælper Joseph "Run" Simmons fra Run DMC, med at komme til bunds i et mysterie om en kendt orkesterleder fra 1930erne, der prøver at sætte en stopper for Rev Runs nye hip-hop ungdomscenter i Harlem.