Scooby og vennerne er på optagelse med den berømte komiker og skuespiller, Sandy Duncan. Hun er tilbage i filmstudiet, hvor de indspillede den oprindelige Jekyll og Hyde film, for der skal nemlig laves en genindspilning af filmklassikeren.