Et hjemsøgt hus med tusind stemmer
Susan inviterer sine venner med hjem til en af hendes venner, den berømte dubbingskuespiller, Frank Welker, og de ender midt i et mærkeligt mysterium, med en masse velkendte monstre og mange andre skuespillere!