Besøg fra det ydre rum
På vej mod Shreveport, Louisiana, bliver de mysterieløsende venner tvunget af vejbanen, af et lysende, flyvende objekt, der styrter ned midt på en mark, på en gård der tilhører den berømte football-spiller og tv-sportsvært, Terry Bradshaw!