En mysterieløsende gruppe splittes
Scooby-Doo og vennerne er taget til Chambersburg, en historisk slagmark i nærheden af Gettysburg, for at undersøge mysteriet om mystiske spøgelseszombie, der viser sig at være soldater fra den amerikanske borgerkrig.