De forheksede Hex Girls!
Da Susans makeup-vlog gør hende til makeupartist hos den kendte rockgruppe The Hex Girls, bliver Scooby og vennerne indblandet i et ægte rock and roll mysterium, der omhandler en forhekset guitar der kan styre folks tanker.