Da Scooby og vennerne tager til Gotham City for at besøge Alfred Pennyworth, støder de ind i et farligt mysterium! Alfred er blevet kidnappet af Man-Bat! Batman er dog på sagen og han vil ikke have hjælp af nogle næsvise mysterieløsende unger.