En rejse igennem tiden!
Da Scooby og vennerne indvilliger i at tage på tidsrejse med den berømte skuespiller Malcolm McDowell, ender de langt ude i fremtiden. Det bliver en mystisk og skør omgang, hvor Malcolm fra fremtiden prøver at stoppe dem på deres færd.