Den russiske danseforbandelse!
Da den berømte danserinde, Maddie Ziegler, vinder et gammelt, hjemsøgt dansestudie i en konkurrence, beder hun sin veninde Susan Blake og hendes mysterieløsende venner om hjælp til at undersøge stedet.