May Cause Lucid Murder Dreams
Naruto har trænet til Robot Chicken. Forfatterne mener, at han er klar ... eller ikke; Kraften udvikler sig til noget nyt og dødbringende; Robot Chicken lærer Martin Scorsese et par ting om at lave film.