May Cause the Need for Speed
Robot Chicken introducerer Velma for en ny fordel ved at være med i Scooby-banden; Krammebjørnene er altid pigernes venner, når ... I ved nok; Nørden udforsker fordele og ulemper ved The Sims' seksualitet.