Happy Russian Deathdog Dolloween 2 U
I dette tempofyldte og toptrimmede Robot Chicken-afsnit kan I nyde trængslerne og tristessen for en tidstosset teenagers talrige tvister med tonsvis af terror til ... Halloween.