May Cause Numb Butthole
Robot Chicken-forfatterne morer sig i sundhedsfag, men det er ikke spor sjovt for en alien; Kingdom Hearts-banden finder noget nyt at bruge nøglerne til; Robot Chicken-nørden har et uhyrligt Housewives-mareridt.