Dronningeløbet
Vores victorianske racerkørere kører om kap i det seneste inden for dampdrevne automobil-køretøjer for at fejre dronningens guldjubilæum. Men så afslører Dickie sin plan om at erobre 1800-tallets England ved at dronningenappe Victoria.