Rablende troldmænd
Den onde trolmand Lord Dash får sine hær af flyvende Muttleyer til at stjæle et kraftfuldt vedhæng fra den godhjertede bonde-Penelope. Med hjælp fra de andre kørere begiver Penelope sig ud på mission for at redde deres magiske verden.