Hjerne før styrke
Tinys skaber dukker op med en særlig gave - Tinys hjernes manglende halvdel! Da hans nyfundne intelligens løber af med ham, bliver kørerne trætte af hans arrogante indstilling og slår sig sammen for at tage hjernen fra ham.