Fordømt, narret igen
Dastardly vinder omsider et løb med en række særligt lumske kneb, og han "belønnes" med en forbandet afgudsfigur, der plager ham med en endeløs strøm af uheld, selv om han ikke vil erkende, hvad den gør ved ham.