En farlig fan
Dastardly møder det eneste medlem af sin fanklub, en seksårig pige. Men det viser sig, at hun er endnu mere grum og grufuld end han er, og han udfordrer hende til et racerløb for at bevise at han er den bedste der findes, til at snyde.