Scream for Me
Hannas usikkerhed og nuværende situation plager hende stadig, da Alison flytter ind i Marin-familiens hjem, mens hendes far er udenbys. Nu er hun tvunget til at bo sammen med Alison, som hun forsøger at undgå, og Hanna flygter ind i et alkoholmisbrug.