I'm a Good Girl, I Am
Alisons retssag nærmer sig sin afslutning, og udfaldet virker endnu mere dystert, da anklageren indkalder et nyt vidne, der ikke blot sætter Alison, men også løgnerne og Mike i et dårligt lys.