Bloody Hell
Løgnerne har nye informationer om Mona og beslutter sig for at tale med Alison. Men da sandheden kommer for dagen, finder Aria hurtigt ud af, at Mikes forhold til Mona og den seneste afsløring kan få alvorlige følger for hendes familie.