Pretty Isn't the Point
Hanna vil finde midler til at gå på college uden de andres hjælp, så hun vil forsøge at vinde den lokale skønhedskonkurrence og hyrer en coach, der skal sikre hende sejren. Imens beslutter Spencer, at hun vil hjælpe Jonny med et ikke helt lovligt eventyr.