Whirly Girlie
Løgnerne er tilbage i Rosewood og har lagt hændelserne i New York bag sig, men de føler stadig uro over at leve med de mange hemmeligheder. Aria plages af de seneste hændelser, mens Emily, Hanna og Spencer forsøger at vænne sig til deres nye situation.