Perpetual Adoration
Jamie og hans milits ankommer til Hillsborough og opdager, at guvernør Tryon har foreslået en usædvanlig løsning for at håndtere den trussel, som regulatorerne udgør. Roger og Brianna er optaget af nutiden ved Ridge, men må håndtere deres fortid.