Between Two Fires
Jamie jager fortsat Murtaugh og hans gruppe af regulatorer med en dedikeret løjtnant og et kontingent af rødfrakker ved sin side. Da en nybygger ved Ridge dør af en sygdom, der kunne være blevet behandlet, inspireres Claire til at gribe til handling.