Efter Antoine har dræbt en mand, reddet Saryas liv og bevidnet alle uhyrlighederne, føler han sig ikke i stand til at forlade Syrien. Han ignorerer Saryas anmodning og melder sig til at kæmpe side om side med kurderne.