Antoine, Sarya og de frivillige hviler ud i en kurdisk landsby og afventer Shamarans bataljons ankomst. Om natten indledes kampen. Den kurdiske landsby går fri, men jihadisterne besejrer de kurdiske krigere ved fronten.