ISIS-forstærkninger strømmer til området, hvor snigmordet fandt sted, hvilket tvinger Anna til at stikke af til fods. Antoine, Sarya og en lille styrke drager mod et mødepunkt for at samles. Men det er usikkert, om Anna vil overleve.