Efter Antoine har accepteret, at Anna er død, beslutter han sig for at forlade Syrien og rejse hjem. Men hele regionen er blevet overtaget af ISIS. Sarya får til opgave at ledsage Antoine tilbage til den kurdiske hovedstad.