Snakes 'n' Barrels
Pickles genforenes med sit gamle hair-band, Snakes N' Barrels, og resten af Dethklok frygter, at han vil gå ud. Da Snakes N' Barrels tager eksperimentelle stoffer inden deres optræden, får det følger, der rækker ud over det brutale.