Dethkomedy
Dethklok udviser historisk dårlig dømmekraft, da de beslutter sig for at lave standup. Pickles traumatiseres af en chikanerende tilskuer, mens resten af Dethklok finder ud af, at comedy handler om at omfavne hadet.