Birthdayface
Det er Murderfaces fødselsdag, og hele bandet indser, at han er den vanskeligste person i verden at købe en gave til. Murderface arrangerer en fest for sig selv, hvilket han hader, indtil resten af Dethklok overrasker ham med deres gave.