Skwisklok
Skwisgaar skal være vært for Skwisgaar Skwigelfs avancerede håndfinger-troldmands-masterclass på betalings-tv for at fremme salget af en ny række guitarer, som inkluderer en Skwisarmyatar og en Antfarmatar.