Chapter Four
End ikke den globale krise, som fulgte terrorangrebet den 11. september, kan bremse Kingdom of Dreams’ fænomenale vækst. Arnault, Pinault og Anna Wintour har forvandlet den tidligere eksklusive modeverden til en global industri.