Chapter Two
Bernard Arnaults LVMH-rige lancerer en fjendtlig overtagelse af det mytologiske House of Gucci. Tom Ford og Domenico De Sole, som er duoen bag Guccis spektakulære genkomst i 1990’erne, kæmper imod for at bevare deres uafhængighed.