Chapter One
Modeverdenen rystes af den punkede designer John Galliano, den skånselsløse igangsætter Bernard Arnault og stilmagikeren Anna Wintour. Sammen fremmaner de en gylden tid med blændende kunstnerisk niveau, nybrud og forførende glamour.