2001 Sparks In The Dark
Via animationsteknikker genskabes det dybdegående interview med Stanley Kubrick i Playboy i 1968, og Keir Dullea lægger stemme til instruktøren.
Med forskellige animationsteknikker genskabes det dybtgående interview med Stanley Kubrick i Playboy i 1968, og Keir Dullea lægger stemme til den berømte instruktør.