Paper & Glue
“Paper & Glue” bruger alt fra ulovlige graffitivideoer til et kæmpe portræt på grænsemuren mellem USA og Mexico til at vise styrken i kunsten som fælleseje, der kan løfte områder og inspirere til personligt udtryk. Kunstneren JR er fortæller.