Episk flugtplan
Nerverne sidder uden på tøjet for de to tilbageværende flugthold i finaleafsnittet. Uffe og Torben Chris udtænker en episk flugtplan, mens Vlado og Christian har efterforskerne lige i hælene. Alt er på spil, når jagten kulminerer!