Møde i København
Melissa og Bjarne mødes med Neel og Stephania i midten af København for at fejre, at de stadig ikke er fanget. På vej ud af København sporer efterforskerne Melissa og Bjarnes bil, og en intens jagt udspiller sig på Fyn.