Overmodigt besøg
Jagtholdene har spottet Vlado og Christian Berthelsen på en efterskole i Nordjylland, og en hæsblæsende jagt sættes ind. Efterforskerne aflytter et opkald fra Neel og Stephania. En fangst synes uundgåelig - eller hvad?