Selvtilliden i top
Torben Chris og Uffe Holm er løbet tør for penge, og må være kreative for at skaffe nogle nye kontanter. Selvtilliden er i top hos Vlado og Christian, der ringer ind for at tippe efterforskerne om kendte på flugt.