Kapløb mod tiden
Efterforskerne har opdaget at Neel og Stephania overnatter på Boltinggaard Gods. Samme dag opsnapper efterforskerne en vigtig telefonaflytning fra Vlado og Christian. En knibtangsmanøvre bliver sat op på Fyn, og første fangst er tæt på.