Bedstevennerne
Gumballs gamle bedste ven Fuzzy banker pludselig på hans dør. Darwin har svært ved at acceptere, at der var nogen før ham, og kan ikke skjule sin jalousi. Men har Darwin ret i at have mistro til Fuzzy?